Heb jij ooit ruzie gehad met een docent om een cijfer?
Hebben HvA’ers ooit ruzie gehad met een docent om een cijfer? Vinden ze dat opdrachten objectief beoordeeld worden? En willen ze juist toetsen terug, of toch liever opdrachten blijven maken?
Hebben HvA’ers ooit ruzie gehad met een docent om een cijfer? Vinden ze dat opdrachten objectief beoordeeld worden? En willen ze juist toetsen terug, of toch liever opdrachten blijven maken?